Što se nalazi u mojoj kozmetičkoj torbici?

06:49

U današnjem postu ću vam pokazati što se nalazi u mojoj kozmetičkoj torbici iliti neseseru. Ovo nije nešto što sa sobom nosim svaki dan. Nemam zbilja nikakvu želju ni potrebu tegliti stvari za koje mislim da mi ne trebaju, a u mom slučaju kozmetička torbica nije nešto što moram imati sa sobom svaki dan i u svako doba. Ovo su stvari koje bih ja ponijela sa sobom ako i kada idem negdje prespavati ili kada me neće biti samo dan-dva-tri kod kuće. Za duži period bih svakako ponijela više stvari, ovo su samo neke osnovne sitnice koje ne zahtjevaju puno truda i koje nosim sa sobom kada ne planiram potrošiti više od 10-15 min na spremanje.

Ovaj post je u suradnji sa dragom Majom, ona je na svom blogu Only Maja pokazala što se nalazi u njenoj kozmetičkoj torbici pa ga svakako pogledajte!




Moja kozmetička torbica je marke The Body Shop. Dobila sam ju uz kupnju jednog seta i odlična mi je jer nije prevelika što me spriječava da ponesem previše stvari i zato što je prozirna pa sve stvari lako vidim i uzimam iz nje. O proizvodima koje u njoj nosim ću pisati onim rasporedom kako ih nanosim na lice. Također, ovo su proizvodi koji mi se jako sviđaju i baš iz tog razloga ih nosim sa sobom pa je ovo i uvid u neke od mojih favorita.




Prva stvar koja se nalazi u mojoj kozmetičkoj torbici je Essence Fresh & Fit Awake Primer. Tekući puder meni nije nužan, nemam problematično lice osim nešto crvenila i tamnih podočnjaka i kapaka no ipak sa sobom nosim ovaj primer jer daje divan zdravi sjaj licu i jednostavno pruža ljepši izgled kože. Obožavam ovaj primer i preporučam ga svima sa suhom kožom. Nedavno se mogao naći na sniženju po 9,90 kn pa ako ga još negdje uspijete uhvatiti, svakako ga uzmite. Dobije se 30 ml proizvoda što je odlična količina s obzirom da zaista treba malo za cijelo lice i ambalaža nije prevelika pa je savršen za nositi u kozmetičkoj torbici.

Idući proizvod je Catrice Liquid Camouflage korektor u nijansi 010 Porcellain. Kao što sam napisala, imam jako tamne kapke i područje ispod očiju pa jednostavno moram imati nešto kako bih to prekrila. Ova tekuća kamuflaža je odlična jer ima veliku prekrivnu moć pa je odlična i sama, a ne nužno za nanošenje preko tekućeg pudera. Također ju koristim i za prekriti sve dijelove lica na kojima imam bilo kakvo crvenilo i dovoljna je jako mala količina proizvoda. Ovo mi je najdraži drogerijski korektor i jednostavno sam odustala od probavanja i kupovanja novih. Mislim da rijetko tko nije probao ovaj proizvod, ali ako niste - svakako probajte!




Još jedan Catrice proizvod je matirajući puder u nijansi 010 Translucent. Iako imam suhu kožu, moram ga nositi sa sobom jer imam jako masne kapke i moram setirati korektor inače se nakuplja u pregibima i to jednostavno ne izgleda lijepo. Ovaj proizvod je jako praktičan jer unutra ima ogledalo pa je iz tog razloga odličan za nositi na put. Ovo je odličan matirajući puder i mislim da bi odgovarao svima sa masnom kožom. Mana mu je što ako ga stavite previše, može posvijetliti puder. Ja ga koristim samo na kapcima i dijelovima lica gdje mi koža nije suha jer meni osobno ističe suhe dijelove.

Jedini kist koji nosim sa sobom je ovaj Essence mini kabuki kist koji je idealan jer zauzima minimalno prostora, a multifunkcionalan je. Koristim ga tako da prvo njime stavim matirajući puder, a zatim rumenilo. Sve ostale proizvode (primer, korektor, highlighter i sjenila) stavljam prstima. Kistovi također nisu nešto što smatram nužnim uvijek imati sa sobom.




Essence rumenilo u nijansi 20 satin love je odlična svakodnevna nijansa koja ide uz svaku boju ruža ili sjenila pa je idealna za nositi sa sobom za svakodnevno korištenje. Jako pigmentirana predivna mauve boja koja daje prirodan izgled i odlično se blenda. Veliki je plus i mala ambalaža koja neće zauzeti pola nesesera. Essence rumenila generalno jako volim, odlične su kvalitete i jako pristupačni.

Maybelline Master strobing stick u nijansi 100 Light-Iridescent je idealan za nositi u kozmetičkoj torbici jer za njega ne treba imati dodatan kist koji bih morala nositi sa sobom da je riječ o praškastom highlighteru. Štoviše, ovaj highlighter se najljepše nanosi prstima. Ako ćete ga stavljati izravno iz tubice na lice, mogao bi vam micati proizvode koji su ispod pa preporučam da ga lagano utapkavate prstima. Daje predivan prirodan izgled licu i meni je jedan od najdražih za svakodnevno nanošenje. Općenito jako volim kremaste highlightere. Mislim da izgledaju prirodnije i ne ističu toliko teksturu kože kao što to znaju raditi neki praškasti highlighteri. Nije prenametljiv i njime nećete slati znakove vanzemaljcima, ali izgleda jako suptilno i gotovo ''mokro'' na koži.




Alverde quattro sjenila za oči u nijansi 37 chocolate je super paletica za putovanja. Dovoljno mala da ne zauzme puno prostora, a unutra četiri predivne nijanse s kojima se može dosta toga napraviti. Sjenila su jako kremasta na dodir i nisu pretjerano pigmentirana što meni osobno odgovara jer s njima definitivno ne bih radila komplicirane i dramatične look-ove i zbog toga mi je također lakše s njima raditi i nanositi ih. Unutra se nalaze dvije svijetlije mat nijanse, tamnija shimmerasta smeđa i jako tamna smeđa nijansa sa laganim sheenom. Imam još dvije male palete Alverde sjenila i njima nisam toliko zadovoljna pa bih rekla da kvaliteta sjenila definitivno varira.

L'oreal Paradise Extatic maskara mi je otkriće. Prezadovoljna sam ovom maskarom. Daje odličan volumen trepavicama bez da ih slijepi i ne daje onaj spider efekt trepavicama. Ne preslikava se i ne trusi kroz dan. Ima podosta veliku četkicu koja mi nije baš najbolja za nanositi maskaru na donji kapak, ali osim toga nemam nikakvu zamjerku. Meni je dovoljan jedan sloj da dobijem željeni efekt.




Essence extreme lasting olovka za oči u nijansi 06 silky nude mi je najdraža olovka za koristiti na donjem kapku. Svijetlo bež nijansa koja djeluje prirodnije nego bijela olovka, a opet vizualno povećava oči i zbog nje izgledate budno i svježe. Izuzetno je kremasta i laka za nanijeti, jako je  postojana i neće ''nestati'' nakon par sati. Uz sve to je i jako cjenovno pristupčna.

Catrice Longlasting Brow Definer u nijansi 030 Chocolate Brow'nie sam već spominjala na blogu pa neću previše duljiti. Nisam nešto oduševljena ovim proizvodom iako mi je ovo ponovljena kupnja. Imam osjećaj da nakon par korištenja boja više nije toliko intenzivna i proizvod prestane dolaziti u vrh kista pa nije više niti toliko precizan i zahtjeva jači pritisak.

Essence make me brow maskara za obrve u nijansi 02 browny brows mi je ne znam ni sama koje pakiranje ovog proizvoda i ne planiram probavati drugi. Ima dovoljno malu i preciznu četkicu i vlakna koja će vam dodatno popuniti obrve pa je savršen za brzinsko popunjavanje.




Od proizvoda za usne uvijek nosim nešto drugo. Uglavnom su to nude nijanse koje također odlično idu uz svaki look i odlične su za svaku prigodu. Ovdje sam za primjer stavila Catrice Ultimate Colour ruž u nijansi 380 Nude-Tastic koja je predivna svijetla nude nijansa, jako je kremasta i ugodna na usnama. Max Factor ruž u nijansi 833 Rosewood je nešto tamnija muave nude nijansa, također jako kremasta i idealna za svaki dan. I za kraj balzam za usne koji apsolutno uvijek moram imati sa sobom i također je to većinom uvijek nešto drugo. Ovaj je Yves Rocher balzam za usne od jagode koji odlično hidratizira, divno miriši i ostavlja blagi crveni sjaj na usnama pa može poslužiti i u svrhu ruža.

I to je to što se tiče stvari koje su mi neophodne za jednostavan makeup look, a zahtjevaju minimalan trud. Koje se stvari nalaze u vašoj kozmetičkoj torbici? Nosite li ju uvijek sa sobom ili samo kada znate da vas neće biti doma cijeli dan ili nekoliko dana?

Ne zaboravite pogledati Majin posthttps://onlymaja.blogspot.hr/
Također, pogledajte njen instagram za puno zanimljivih slika: onlymaja1




You Might Also Like

2 komentari

  1. Jako mi je drago što smo surađivale! Želim ti još puno uspjeha u daljnjem radu! :*

    BLOG: https://onlymaja.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  2. Jedina stvarcica odavde koju sam isprobala jeste catrise korektor kojeg uvek kupim u zalihama da mi kojim slucajem ne ponestane hahaha
    Odlicne fotke si napravila!
    Prvi put sam na tvom blogu,samo napred, zelim ti puno uspeha <3
    Znacilo bi mi tvoje misljenje o tekstu ispod :)
    Tekst "Mozda"

    OdgovoriIzbriši