Empties #1

11:22

U ovom postu, koji je ujedno i moj prvi post, ću vam pisati o nekoliko stvari koje sam potrošila kroz zadnjih nekoliko tjedana. Nema puno proizvoda iz razloga što se rijetko sjetim zapravo spremiti proizvod nakon što ga potrošim (nešto na što se tek trebam priviknuti) i zato što ne želim nastaviti skupljati još proizvoda nego vam pokazati i napisati mišljenje o ovima kako bih ih se što prije riješila.




L'oreal Elseve eliksir s dvostrukim djelovanjem  mi se svidio. Koristi se na mokru kosu i ne ispire se. Nakon njega mi je kosa bila lakša za raščešljati, meška i sjajnija. Sviđa mi se i miris koji se zadržava i nakon što se kosa osuši. Ne žurim se opet ga kupiti jer meni većina leave-in regeneratora ima isti učinak na kosu tako da želim probati neke druge proizvode.

Garnier micelarna voda mi se nije svidjela i neću ju opet kupiti.Nije čak stvar u tome kako skida šminku, već u tome što mi nije dovoljno praktična i jednostavna za korištenje. Ja puno više preferiram gelove ili pjene za skidanje šminke jer su brže, nema trljanja lica 5 minuta blazinicama. Okej, pretjerujem, ali shvatili ste poruku. 




Ziaja Manuka Tree Purifying gel za pranje lice za masnu do mješovitu kožu mi se svidio. Nije mi isušivao kožu iako moja koža nije masna već suha do mješovita. Lijepo skida šminku. Neće skinuti najtvrdokorniju šminku sa očiju, ali lakšu šminku skine bez problema. Moja koža nije imala nikakvu lošu reakciju na ovaj proizvod, nije mi izazivao prištiće niti ništa slično. Uglavnom, sasvim okej proizvod. Vjerujem da ću ga opet u budućnosti kupiti, ali trenutno želim probati neke druge proizvode.




Dove Go Fresh roll on peach & lemon verbena mi se nije svidio. Kada ga pomirišim, na prvu osjetim jak miris alkohola, tek nakon nekog vremena osjetim miris breskve. Nisam ga čak ni iskoristila cijelog. Nije mi nimalo pomogao kod znojenja i prikrivanja mirisa znoja. Nekoliko puta sam ga stavila na tek obrijane pazuhe i užasno me pekao. Neću ga opet kupiti.

Rosal maslac za tijelo sa mirisom jagode. Također mi se nije svidio. Što se tiče formule i njege i kako hrani kožu je dobar. Ono zbog čega mi se ne sviđa i zbog čega sam ga jedva potrošila je miris. Inače ne volim nešto pretjerano miris jagode, ali mi ni ne smeta. No ovaj maslac mi ima užasno umjetan i plastičan miris jagode. Meni ga je proslijedila sestra jer joj se također nije svidio miris. Sva sreća miris se ne zadržava dugo na koži. Neću ponovno kupiti.

Himalaya Cocoa Butter balzam za usne mi je bio okej. Što se tiče hidratacije, obavljao je solidan posao. Malo je masniji i teži, ali meni to odgovara i volim da su balzami za usne takvi. Najdraži mi je Alverde balzam od kadulje koji je jako mastan. Neću ga opet kupiti jer me nije ništa posebno oduševio i želim probati druge proizvode.




Catrice All Matt Plus puder u kamenu mi se svidio. Ovo je drugi put da sam ga kupila i potrošila. Odlično matira lice. Ja imam jako masne kapke i rijetko što ih matira toliko dobro da se ne creasaju u roku par sati, ali ovaj puder ih drži matirane cijeli dan. Preporučujem i sigurno ću ga u budućnosti opet kupiti!

Max Factor 2000 Calorie maskara mi je odlična. Ja ju koristim već godinama, od samih početaka svog šminkanja. Kada ne znam koju bih maskaru kupila, kupim nju jer znam da s njom ne mogu pogriješiti. Ima četkicu savršene veličine s kojom se lako barata i daje predivan volumen trepavicima, a ne lijepi ih.

Catrice Liquid Camouflage mi je najdraži korektor ikada. Mislim da se tu nema što puno reći, a da nije rečeno. S razlogom je toliko hvaljen. Savršen za prekrivanje podočnjaka, ne isušuje, ne uvlači se u pore niti ih naglašuje, lako se razmazuje i blenda. Već sam kupila novi jer ne mogu bez ovog korektora, moram ga imati u svojoj rutini.




Balea kremasti gel za tuširanje s mirisom vanilije i kokosa mi je bio dobar. Kremaste je formule, lijepo se pijeni i nije me niti malo isušivao. Ja ne osjetim miris kokosa u ovom gelu, ali ima lijep miris po vaniliji. S obzirom na cijenu, odlične je kvalitete. Sigurno ću opet kupiti, uvijek se vraćam Baleinim gelovima za tuširanje.

Palmolive mlijeko za tuširanje mi je također bio dobar. Sadrži ekstrakt orhideje i hidratantno mlijeko. Jako je kremast i lijepo hrani kožu. Miris mi nije ništa posebno i zbog toga sumnjam da ću ga opet kupiti. Ove Palmolive gelove za tuširanje kupujem samo kad su na nekom sniženju, inače ih nemam naviku kupovati.




Balea kozmetički flasteri za nos s aktivnim ugljenom mi se nisu nešto posebno pokazale. Dobiju se 3 komada od kojih sam ja iskoristila jedan jer mi se na prvu nije svidio efekt. Trebale bi uklanjati mitesere i sužavati pore. Nemam puno mitesera na nosu, ali imam proširene pore oko nosa i nisam primjetila nikakvo sužavanje. Neću ih opet kupiti.

Beauprox krema za ruke sa uljem lavande mi se nije svidjela. Jedino što mi se svidjelo kod ove kreme je miris. Ima predivan miris lavande, ali onda ću bolje kupiti Olival kremu sa mirisom lavande koja mi je također dobra za ruke. Nisam osjetila nikakvu njegu od ove kreme. Često sam ju znala i oprati s ruku jer je jednostavno preteška i masna i ne upija se ruke. Neću ju više kupovati.

Ebelin odstranjivač laka za nokte bez acetona, s mirisom badema. Odličan odstranjivač laka! Nimalo mi ne isušuje nokte i kožicu oko noktiju. Lako i detaljno skida lak za nokte čak i crvene koji se inače teže skidaju. Za skidanje šljokica kao i sa svakim odstranjivačem će trebati malo više truda i proizvoda, ali skida i njih.


Jeste li vi probale nešto od ovih proizvoda? Što ste nedavno potrošile?

You Might Also Like

3 komentari

  1. Meni se cćini jako zanimljivim taj balzam od Hymalaje 😁 Probaću ga! 😉 Od ostalih proizvoda tek treba da kpristim Grnierovu micelernu...Videću kakva će biti. :-* Obožavam Baleine kupke,a ebelin aceton mi je takođe na wish listi. Poljubac. :-*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Balzam od Himalaye je zbilja okej što se tiče njege, ali mene nije oduševio najviše zbog mirisa. Navikla sam na mirise breskve i višnje i tako dalje pa mi je ovo promjena velika :D Da da, Baleine kupke su uvijek odlične i cijenom i kvalitetom. :) Hvala puno na komentaru <3

      Izbriši
  2. Volim emptiese. Ziaja gel i Catrice puder sigurno cu probati. Za Rosal maslac i Beaup. kremu se slazem.
    Maybelline micelarna mi je super i iskoristila sam sigurno 10ak bocica, kao i 2000 calories, koja je klasik. :)

    Veselim se iducim postovima! <3

    OdgovoriIzbriši