Kat Von D Everlasting Liquid Lipstick

07:00

Moram priznati da nisam veliki fan tekućih ruževa za usne. Nisam ih puno isprobala jer me nikada nisu ni privlačili. Uvijek su mi se činili kao da isušuju i zatežu usne te da su preteški. Zato sam se držala klasičnih ruževa čije formule znam da mi odgovaraju. Ovaj Kat Von D tekući ruž sam dobila na poklon. Iako ima odlične recenzije te su jedno vrijeme gotovo svi pričali o njima, ja ga sama vjerojatno nikada ne bih kupila.




Nijansa koju ja imam se zove Ophelia. Radi se o predivnoj boji koja u pakiranju i na swatchu izgleda kao tamnija peachy nijansa dok na mojim usnama izgleda kao nude nijansa toplog podtona. Dolazi u divnoj ambalaži ukrašenoj motivima ruža te se u njoj nalazi 6,6 ml proizvoda. Aplikator ovog ruža je spužvast, koso rezan i zbog toga jako precizan. Formula je jako intenzivna i kremasta, dovoljno je jednom nanijeti ruž na usne za potpuno prekrivanje i nije potrebno usne uokviriti olovkom. Također, dok se ruž ne osuši, usne je najbolje ne trljati i ne prelaziti sa više slojeva ruža preko njega jer bi mogao biti malo patchy. Kada se osuši, nije nimalo ljepljiv niti težak na usnama, ja zbilja imam osjećaj kao da na njima nemam ništa.




Ovaj ruž dosta naglašava teksturu usana te se uvlači u pregibe. Ne bih preporučila da ga se stavlja na suha ili ispucana usta jer bi dodatno naglasio ta područja i jednostavno ne izgleda dobro. Ja uvijek prije njega četkicom za zube napravim piling usana i stavim balzam. Nisam primijetila da mi on sam isušuje usne, čak me ni ne zateže. Što se tiče trajnosti, na meni izdrži oko 5-6 sati bez popravljanja. Za to vrijeme mogu i piti i jesti bez da se skine ili krene blijediti. Nakon tog vremena se prvo krene skidati sa sredine usana.




I jedino što mi je ostalo reći za kraj je da mi se jako svidio. Ako ću biti u prilici vjerovatno ću kupiti još nijansi iz ove linije kao i da ću odsad kupovati i probavati više tekućih ruževa.


Koji su vama najdraži tekući ruževi za usne? Volite li više njih ili klasične ruževe?

You Might Also Like

2 komentari

  1. Probala sam dosta tekucih ruzeva, ali nijedan me nije odusevio. KvD imam dvije nijanse i slazem se da je dugotrajan, no prilicno me isusuje pa ga dugo nisam nosila, ovaj post me podsjetio da bih mogla hehe :)
    Preporucam da probas Deborah tekuce ruzeve, odlicni su, imaju velik izbor nijansi, ne isusuju i kostaju 60ak kn.
    Ja cu se ipak drzati klasicnih ruzeva :)

    P. S. Super su slike! :-*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na preporuci! Prvom prilikom ću ga probati :*

      Izbriši