Wet n Wild MegaLast ruževi

10:34

Wet n Wild MegaLast ruževi su bili jedni od prvih, ako ne i prvi, mat ruževi koje sam kupovala. Tada izbor nije bio toliko velik kao sada, ali su mi još uvijek ostali jedni od najdražih drogerijskih ruževa, ne samo mat nego općenito svih formula.




Dolaze u crnom plastičnom pakiranju koje i nije toliko kvalitetno. Sam ruž zna ispasti iz tube u čep, ali se lako može vratiti nazad. Čep se ne odvaja od pakiranja pa ne morate brinuti da će vam se u torbi otvoriti. Ako ste netko tko jako voli i kome je stalo do pakiranja proizvoda, mislim da vam se ovi ruževi neće svidjeti. Meni pakiranje ne smeta jer sam jako zadovoljna proizvodom unutra. U pakiranju dobijete 3.3g ruža što će vam, s obzirom na pigmentiranost, dugo trajati. 




Postoji velik izbor nijansi, od jako svijetlih nude do žarko rozih ili pak vampy crvenih boja. Mislim da si svatko može naći nijansu koja mu odgovara. Pigmentiranost je odlična, dovoljan je jedan nanos ruža i to je to, ne morate nanositi više slojeva. Ruževi su u potpunosti mat, bez ikakvog sjaja ili šljokica. Također sam vidjela da mnoge djevojke pišu kako se u ovoj MegaLast liniji može naći puno dupe-ova za Mac ruževe, pa ako ne želite dati novce za Mac ruž, probajte MegaLast liniju. 




Ovi ruževi nemaju apsolutno nikakav miris što je meni plus jer baš baš ne volim kad ruž ima miris koji mi ne odgovara, pogotovo kad se zadržava na usnama. Meni osobno ne isušuju usne i nisu mi niti malo teški za nositi. Dosta dugo traju na usnama. Bez jela i pića možete proći par sati prije nego ga trebate popraviti. Također, zbog njihove pigmentiranosti nije potrebno prije njih koristiti olovku odgovarajuće boje. Ja ih koristim bez ičega. Preporučila bih vam da prije njih napravite piling usana jer meni u većini slučajeva mat ruževi naglašavaju suhe dijelove  


1. Just Peachy


2. Rose-bud


3. Smokin' Hot Pink


4. Coral-ine


5. Cherry Bomb


6. Sugar Plum Fairy

You Might Also Like

2 komentari

  1. Odlican post! Super su slike, jako pomaze sto si pokazala kako izgleda na usnama. Slazem se s napisanim - jako kvalitetni mat ruzevi za malu cijenu. Rosebud je jedna od najljepsih nijansi ruzeva ikad. Meni ipak smetaju njihove ambalaze i to je razlog zasto sam ih prestala koristiti, dogodilo se par puta i da su mi se otvorili u torbi. Formula im je super, ali moram priznat da mi je bolja kod Catriceovih debelih olovki/ruzeva, oni su stvarno preugodni na usnama iako su mat.

    Xx

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post.Obozavam mat ruzeve..http://kostadinovic95.blogspot.rs/2018/01/new-in-avonbaleaimpalagolden-rose.html?m=1

    OdgovoriIzbriši